Breaking News

ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΟΥΛΙ ΘΕΛΕΙ ΜΑΣΑΖ ΚΑΙ ΞΕΒΟΥΛΩΜΑ ΣΤΟ ΠΟΠΟΥΔΑΚΙ ΤΗΣ. ΒΙΝΤΕΟ


Χτες το απόγευμα είχα κλείσει ραντεβού με την Μαρία για μασαζ. Η Μαρία είναι φίλη της γυναίκας μου της Τούλας,. Παντρεμένη με 2 παιδιά, έχει πολύ ελεύθερο χρόνο αφού δεν εργάζεται και θέλοντας να διασκεδάσει την πλήξη της πήρε μαθήματα μασάζ σε ένα στούντιο.


Θυμάμαι ότι κάναμε πλάκα μαζί της με την γυναίκα μου όταν η Μαρία μας είπε ότι τώρα πλέον έχει πτυχίο επαγγελματικής μασέζ και ξέρει να κάνει καλό μασάζ, οπότε έτσι στην πλάκα της είπα να μου κάνει εμένα. Να αναφέρω εδώ ότι ποτέ μέχρι τώρα καμιά γυναίκα δεν μου έχει κάνει επαγγελματικό μασάζ και γούσταρα να δοκιμάσω.

Έτσι και εκείνη την ημέρα η Μαρία ήρθε σπίτι και της πέταξα την ατάκα

- Μαράκι θέλεις να μου κάνεις ένα μασάζ, κούκλα;
- Γιατί όχι Βαγγέλη; Να δεις πόσο θα σου αρέσει. Θα νιώσεις άλλος άνθρωπος.

Έκανα ένα μπάνιο και μετά ............

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ