Breaking News

Κατερίνα 20 : «Eκαvα πaptouz@ με 2 φίλους μου.Μήπωs με περασoυν για ευκολn»;;;-BINTEO


Ήταν καλοκαίρι και είχα πραγματικά πήξει να διαβάζω για τις πανελλαδικές εκείνο το βράδυ και έτσι πήρα τηλέφωνο μια κολλητή και είπαμε να πάμε για κανένα ποτό να ξεσκάσουμε. Επειδή ήταν περασμένα μεσάνυχτα πήγαμε σε ένα κλαμπ που είχε κόσμο και μουσική ως αργά και δούλευε ένας φίλος μου μπάρμαν ο Μάνος.

Σε κάποια στιγμή η κολλητή μου βρήκε μια παρέα της και μιλούσε μ' αυτούς, κι εγώ πήγα να χαιρετήσω το Μάνο.
Στο μπαρ δούλευε για πρώτη φορά και ένας τύπος ο Πέτρος που τον ήξερα φατσικά αλλά δεν είχε τύχει να συστηθούμε έως τότε.
Πιάσαμε την κουβέντα και ο Πέτρος σχολίασε το γεγονός ότι έμοιαζα με αγοράκι. Πράγματι, εκείνη την εποχή είχα τα μαλλιά μου πολύ κοντά και φορούσα τζιν, λευκό t-shirt, και δερμάτινο τζάκετ.
Έμοιαζα σαν γερμανάκι. Εγώ γέλασα και του είπα ότι έτσι γουστάρω γιατί είμαι αγοροκόριτσο.
Ο Πέτρος συνέχισε το πείραγμα και πετούσε διάφορα υπονοούμενα. Η ώρα πέρασε και πρέπει να ήπια αρκετά ποτά, με κερνούσαν και οι δύο συνέχεια.
Η φίλη μου ............

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ