Breaking News

Το αναπάντεχο 3ο και η πίσω πόpτα της γυναίκας μου


Με λένε Γ και είμαι παντρεμένος με την Ξ. Είμαστε μαζί ανεπίσημα 7 χρόνια, αλλά επίσημα παντρεμένοι 3 χρόνια. Η Ξ είναι είναι 1,68 σγουρομάλλα καστανόξανθη, με πάααρα πολύ ωραίες καμπύλες και ........ Το καλύτερο σημείο πάνω της είναι ο ....... της ο οποίος θυμίζει Λάτιν, π.χ. JenniferLopez.


Πριν παντρευτούμε είχαμε ζήσει πολλές ωραίες στιγμές, απίθανες μπορώ να πω, καθώς ήμασταν στην αρχή και στα μέλια. Γουστάραμε τρελά ο ένας τον άλλο και είχαμε καταφέρει να βγάλουμε ο ένας στον άλλο πράγματα πάνω στο ..., που δεν ξέραμε ότι μας άρεσαν.

Πέρασαν τα χρόνια, ετοιμάζαμε τον γάμο μας και παράλληλα ετοιμάζαμε και το σπίτι μας και άρχισαν σιγά σιγά όλα αυτά να μειώνονται. Μέχρι που φτάσαμε στο σήμερα και το ... μας έχει καταντήσει να γίνεται 1 φορά τον μήνα….. και αν.

Εγώ συνεχίζω να την θέλω όσο την ήθελα αλλά εκείνη έχει μια άρνηση που ενώ μου λέει ότι της αρέσω και με θέλει για κάποιο λόγο δεν έχει όρεξη που δεν μπορεί να προσδιορίσει τον λόγο. Εγώ πιστεύω πως με έχει κάπως συνηθίσει και γι’ αυτό δεν μου κάθετε εύκολα. Επειδή λοιπόν πολλές φορές..........

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ